در حال بارگذاری ...
در روز سوم سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان

نمایش «قهوه قجری» به روی صحنه می رود

در سومین روز سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان، نمایش «قهوه قجری» نوشته آتیلاپسیانی و کارگردانی سعید باغبانی نیر کاری از گروه نمایشی آریا روز دوشنبه ۱۲ شهریور ساعت۱۶ به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر همدان- در سومین روز سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان، نمایش «قهوه قجری» نوشته آتیلاپسیانی و کارگردانی سعید باغبانی نیر کاری از گروه نمایشی آریا روز دوشنبه 12 شهریور ساعت16 به روی صحنه می رود.

 

«قهوه قجری» روایتی تازه و به روز شده از نمایشنامه هملت، اثر معروف شکسپیر است و در حقیقت این نمایش هملتی ایرانی شده بوده و به سبک سیاه بازی اجرا می شود. نمایش «قهوه قجری» روایت  بایرام میزا که پدرش به دست عمو و توطئه مادرش با یک فنجان قهوه قجری کشته می شود روح پدر به بایرام میرزا می گوید که من رو کشتن تا به سلطنت برسند و نگذارند تو در سلطنت باشی بیرام میرزا با کمک فراش باشی و دوستانش در طبخ نمایشی را می سازند که...

 

شهرام صمدی، محسن سپه دوست، محمدمحمدی قادر، پیام ابراهیمی صارم و سعید باغبانی نیر به عنوان بازیگر و امید انصاری طراح صحنه، مرتضی بختیاری به عنوان آهنگساز و امیرحسین گلزاری و سیما ایمانی و نوازندگان نمایش «قهوه قجری» و بهناز احمدی منشی صحنه، احد شاملو و محمد همراز به عنوان مدیران صحنه  شهرام نادری اشکان رضایی به عنوان مدیران صحنه  حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران