در حال بارگذاری ...
به مناسبت هفته دفاع مقدس

نمایش خیابانی« این زمان و آن زمان» در ملایر و ازندریان اجرا می شود

نمایش خیابانی« این زمان و آن زمان» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی مهدی روزبهانی کاری از گروه نمایشی یاس کبود روز ۵ مهرماه ساعت ۹ در بام ملایر  و ساعت ۱۱ در شهر ازندریان اجرا می شود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش خیابانی« این زمان و آن زمان» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی مهدی روزبهانی کاری از گروه نمایشی یاس کبود روز 5 مهرماه ساعت 9 در بام ملایر  و ساعت 11 در شهر ازندریان اجرا می شود.

دو رزمنده یک روز قبل از آزادی خرمشهر در منطقه ای نزدیک به خرمشهر در حال شناسایی هستند که یکی از آنها پشیمان شده و میخواهد به عقب برگردد. او می گوید در آینده ما به فراموشی سپرده می شویم و اصرار می کند که برگردند اما هم رزم او راضی نمی شود. تا اینکه به او می گوید من آینده را می بینم و مطمئنم که خیلی ها ما و هدفمان را فراموش می کنند. آنها به شکلی خیالی به آینده سفر می کنند و از نزدیک شاهد تغییرات جامعه خواهند بود.ولی در نهایت تصمیم می گیرند برگردند و عملیات را انجام دهند.

زهیر کزازی، سیدعلی موسوی، مهدی روزبهانی و فروزان حسینی به عنوان بازیگر در نمایش« این زمان و آن زمان» حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران