در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایی آریا

نمایش«قهوه قجری» در همدان به صحنه می رود

نمایش«قهوه قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی سعید باغبانی نیر کاری از گروه نمایشی «آریا»از ۹ تا ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰  در تالار فجر همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش«قهوه قجری» به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی سعید باغبانی نیر کاری از گروه نمایشی آریا از 9 تا 27 دی ماه ساعت 17:30  در تالار فجر همدان به روی صحنه می رود.

 

پدر بایرام‌میرزا در جریان توطئه‌ای که توسط عمو و مادرش طراحی شده از طریق نوشیدن قهوه قجری کشته می‌شود، در ادامه پدر به خواب بایرام آمده و پرده از توطئه قتل خود برداشته و او را از اتفاقات بعدی و اینکه این دو (عمو و مادر بایرام) قصد ازدواج با هم و در اختیار گرفتن حکومت را دارند، مطلع می‌کند.

 

 حمیدرضا رضایی‌مجد، شهرام صمدی‌نیا،  سجاد گودرزی سروش، محمد محمدی‌قادر و سعید باغبانی نیردر نمایش«قهوه قجری» به ایفای نقش می پردازند.طراحی صحنه برعده امید انصاری و آهنگسازی برعهده مرتضی بختیاری است وسیما ایمانی، اکبر خسروی، سپهر نیک فرجاد هم به عنوان نوازنده حضور دارند.هم چنین حجت محمدی طراح پوستر و بروشور نمایش« قهوه قجری» است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران