در حال بارگذاری ...
در جشنواره تئاتر استانی فجر

نمایش«موش و گربه» از همدان در خرم آباد روی صحنه می رود

نمایش«موش و گربه» نوشته حسین فدایی حسین  و کارگردانی فرزاد لباسی کاری از گروه راسپینا پس از اجرای نمایش در جشنواره تئاتر فجر استانی  شهرکرد، عازم لرستان می شود تا در ساعت ۱۸ روز ۲۳ دی ماه در جشنواره استانی فجر لرستان و در تالار شهید آوینی خرم آباد به روی صحنه برود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش«موش و گربه» نوشته حسین فدایی حسین  و کارگردانی فرزاد لباسی کاری از گروه راسپینا پس از اجرای نمایش در جشنواره تئاتر فجر استانی  شهرکرد، عازم لرستان می شود تا در ساعت 18 روز 23 دی ماه در جشنواره استانی فجر لرستان و در تالار شهید آوینی خرم آباد به روی صحنه برود.

 

فرزاد لباسی، حامد ترابی، سید مهرداد کاووسی حسینی، پگاه معصومی، رضوان مشعریان، امید نوعی شاد، سید امیر حسین فاطمی، پوریا دژپور، نعمیه حامیان، مصطفی کرمی راسخ و امیر حسین ترابی بازیگران این نمایش هستند.

 

گفتنی است جشنواره ی فجر استانی در سی و هفتمین دوره از جشنواره ی تئاتر فجر با گذر از هفت استان از 16 دی 1397 در اردبیل آغاز می شود و تا 19 دی در این استان اجرا می شود و سپس از 18 تا 21 دی در منطقه ی آزاد اروند، از 19 تا 22 دی در استان یزد، از 20 تا 23 دی در استان چهارمحال و بختیاری، از 21 تا 24 دی در استان لرستان، از 22 تا 25 دی در استان سیستان و بلوچستان و از 23 تا 26 دی در استان کرمانشاه ادامه پیدا می‌کند.




نظرات کاربران