در حال بارگذاری ...
در بخش خیابانی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

نمایش خیابانی «اوکسی در جزیره بدنستان...» از همدان انتخاب شد

آثار پذیرفته‌شده بخش خیابانی توسط  شورای انتخاب متشکل از؛ جواد رحیم زاده، سعید باغبانی و شهاب راحله اعلام شد که نمایش خیابانی «اوکسی در جزیره بدنستان...» به نویسندگی و به کارگردانی نِسا بخشی از استان همدان موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی این جشنواره شد. این نمایش ماجرای اکسیژن را از مرحله تولد تا راه‌یابی آن به داخل بدن و مشاهده مشکلاتی که به سبب دود برای ریه و سلول‌ها به وجود می‌آید.

به گزارش همدان تئاتر، آثار پذیرفته‌شده بخش خیابانی توسط  شورای انتخاب متشکل از؛ جواد رحیم زاده، سعید باغبانی و شهاب راحله اعلام شد که نمایش خیابانی «اوکسی در جزیره بدنستان...» به نویسندگی و به کارگردانی نِسا بخشی از استان همدان موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی این جشنواره شد. این نمایش ماجرای اکسیژن را از مرحله تولد تا راه‌یابی آن به داخل بدن و مشاهده مشکلاتی که به سبب دود برای ریه و سلول‌ها به وجود می‌آید.

رها کرمانی، رها سماواتی، هلیا رحمانی، هلیا زیوری، باران بوجار، پارسا خدایوندی و محمدپارسا علیپور به‌عنوان بازیگر در نمایش خیابانی «اوکسی در جزیره بدنستان...» حضور دارند. هم‌چنین فهیمه شهبازی به‌عنوان دستیار کارگردان،

مهسا موافق و محدثه رنجبر نظری نیز مدیران صحنه، طراح لباس و اکساسوار نمایش بر عهده نسا بخشی، فاطمه باغستانی و احسان آزاد جو است. افشین چوبریزیان به‌عنوان سرپرست نوازندگان خردسال و نوازنده تار و دف و رونیکا سبزی، وینا عباسی و نوید جواهری پیروز نوازنده بلز و فلوت و آرتیمیس کمیتی نوازنده کاخون است.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری مجید قناد و با شعار کودک، تئاتر، طبیعت از روز ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری برگزار در همدان می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران