در حال بارگذاری ...
تا بیست و چهارم دی ماه

نمایش« پیکر زن همچون میدان نبرد» تمدید شد

 نمایش« پیکر زن همچون میدان نبرد»به نویسندگی ماتئی ویسنی‌ یک و کارگردانی حسین صفی کاری از گروه نمایشی فریاد  به دلیل استقبال تماشاگران تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.  این نمایش که از اول تا پانزدهم دی ماه به روی صحنه رفته بود پس از تمدید دو باره تا بیست چهارم دی ماه هر روز ساعت۱۷:۳۰ در پلاتو مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش« پیکر زن همچون میدان نبرد»به نویسندگی ماتئی ویسنی‌ یک و کارگردانی حسین صفی کاری از گروه نمایشی فریاد  به دلیل استقبال تماشاگران تا 24 دی ماه تمدید شد.

 این نمایش که از اول تا پانزدهم دی ماه به روی صحنه رفته بود پس از تمدید دو باره تا بیست چهارم دی ماه هر روز ساعت17:30 در پلاتو مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود

داستان نمایشنامه پیکر زن همچون میدان نبرد در جنگ بوسنی درباره ی دو زن به نام های کیت و دورا است. این دو زن که هر یک از فرهنگ و زبان مختلفی هستند، به دیالوگ با یکدیگر در طول نمایشنامه می پردازند و در نهایت از خود دردی مشترک را به نمایش می گذارند. کیت روانکاو است و سعی در درمان دورای زخم خورده دارد. در واقع ماتئی ویسنی یک تجاوز در جنگ را چون سلاحی می‌ داند، یک استراتژی که روحیه‌ ی دشمن مقابل را ویران می‌ کند.

صالحه اسدی و بهاره جلیلیان به عنوان بازیگر در نمایش« پیکر زن همچون میدان نبرد» حضور دارند.طراحی پوستر نمایش نیز بر عهده سودابه طاهری است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران