در حال بارگذاری ...
زیر نظر کارشناس تئاتر استان همدان

مجموعه کارگاه های تخصصی آموزش تئاتر در همدان برگزار می شود

مجموعه کارگاهای زیبایی شناسی در تئاتر، بازیگری در تئاتر، نمایشنامه نویسی و کارگردانی در تئاتر را با ظرفیت محدود برگزار می شود علاقمندان تا دهم تیرماه فرصت دارند جهت ثبت نام با شماره تلفن های ۳۸۳۸۱۰۱۰ و ۳۸۳۸۱۰۲۰ تماس حاصل نمایند.

به گزارش همدان تئاتر ، مجموعه کارگاه های آموزش تخصصی تئاتر زیر نظر استاد حسین صفی کارشناس تئاتر استان همدان برگزار می شود

معاونت هنری بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان همدان مجموعه کارگاهای زیبایی شناسی در تئاتر، بازیگری در تئاتر، نمایشنامه نویسی و کارگردانی در تئاتر را با ظرفیت محدود برگزار می نماید.

علاقمندان تا دهم تیرماه فرصت دارند جهت ثبت نام با شماره تلفن های 38381010  و 38381020 تماس حاصل نمایند.

حسین صفی کارشناس تئاتراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دانش آموخته ارشد کارگردانی ، نویسنده و منتقد شناخته شده تئاتر است  و کتاب پژوهشی زیبایی شناسی،  ناشناخته های حیوانی در درام مدرن، زنان شاهنامه(کتاب آمه)، جاده لغزنده است(نگار و نیما)، ... و اما آن شب برفی ...(نگار و نیما)، نیز در بازار کتاب موجود است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران