در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی فریاد

نمایش خیابانی« شروعی دوباره» در همدان اجرا می‌شود

به همت دفتر تئاتر خیابانی ایران، انجمن هنرهای نمایشی همدان و به مناسبت روز جهانی مبارزه با اعتیاد نمایش خیابانی« شروعی دوباره»به نویسندگی و کارگردانی سید مهرداد کاوسی حسینی کاری از گروه نمایشی فریاد در ۹ تیرماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۷ در محوطه تئاتر شهر همدان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، به همت دفتر تئاتر خیابانی ایران، انجمن هنرهای نمایشی همدان و به  مناسبت روز جهانی مبارزه با اعتیاد نمایش خیابانی« شروعی دوباره»به نویسندگی و کارگردانی سید مهرداد کاوسی حسینی کاری از گروه نمایشی فریاد در 9 تیرماه 1399 ساعت 17 در محوطه تئاتر شهر همدان اجرا می شود.

بعد از دوران قرنطینگی اوسا و مبارک قصد بر اجرای سیاه بازی  برای مخاطبین دارند و از نکات بهداشتی و حفظ پروتوکل ها می گویند و در این اجرا چند مهمان سر شناس دارند مانند پرفوسور موسیوند مخترع قلب و تسلا مخترع برق و آرتمیس اولین بانوی فرمانده نیروی دریایی ایران  و   رضا همدانی معروف به( معتادا نمیگیرن ) وارد اجرای نمایش اوسا و مبارک می شوند.

احسان آزادجو، ادیب مبارکی، یاسر بیگ زاده و سید مهرداد کاوسی حسینی به عنوان بازیگر در نمایش خیابانی« شروعی دوباره» حضور دارند. طراح لباس این نمایش  فریده کرمی مرام و طراح صحنه و فضا نیز سید مهرداد کاوسی حسینی می باشد و اجرای بر موسیقی بر عهده سپهر نیکفرجاد است.

 




نظرات کاربران