در حال بارگذاری ...
با اعلام آثار پذیرفته‌شده جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک

دو نمایش از همدان انتخاب شد

هیأت‌انتخاب بخش نمایش‌های ویژه مخاطب خردسال متشکل از شادی پورمهدی، ماندانا کریمی و حسین فدایی‌حسین پس از ارزیابی ۲۱ اثر متقاضی و در نظر گرفتن تناسبات موضوعی و مخاطبان ویژه این بخش، ۹ نمایشنامه را برای مرحله ارزیابی اجرایی معرفی کردند که نمایش«دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده» به نویسندگی حامد ترابی و کارگردانی فاطمه جلیلی‌معز از شهر همدان و نمایش«سینا و پرنده خوش‌شانس» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از شهر ملایر در میان آثار منتخب بخش نمایش‌های ویژه مخاطب خردسال از جشنواره دیده می شو.

به گزارش همدان تئاتر، هیأت‌انتخاب بخش نمایش‌های ویژه مخاطب خردسال متشکل از شادی پورمهدی، ماندانا کریمی و حسین فدایی‌حسین پس از ارزیابی ۲۱ اثر متقاضی و در نظر گرفتن تناسبات موضوعی و مخاطبان ویژه این بخش، 9 نمایشنامه را برای مرحله ارزیابی اجرایی معرفی کردند که نمایش«دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده» به نویسندگی حامد ترابی و کارگردانی فاطمه جلیلی‌معز از شهر همدان و نمایش«سینا و پرنده خوش‌شانس» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از شهر ملایر در میان آثار منتخب بخش نمایش‌های ویژه مخاطب خردسال از جشنواره دیده می شود:

۱- «ترس گرم و نرمه!» به نویسندگی  پدرو پابلو ساکریستان و کارگردانی امید انصاری از شهر آذربایجان‌شرقی   

۲- «جعبه جادویی» به نویسندگی و کارگردانی آرین ناصری‌مهر از شهر تهران   

۳- «دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده» به نویسندگی حامد ترابی و کارگردانی فاطمه جلیلی‌معز از شهر همدان   

۴- «دوست مهربون من» به نویسندگی لیلا بیگوند  و کارگردانی سمیه بیگوند از شهر تهران   

۵- «قصه دوتا لاکپشت تنها/گوسفندی که عصبانی بود» به نویسندگی حامد زارعان برگرفته از ژوزف تئوبال و مصطفی رحماندوست و کارگردانی مریم خاکسارتهرانی از شهر تهران   

۶- «قلمبه دوست‌نداشتنی» به نویسندگی امیرمحمد انصافی و کارگردانی زهره قاسمی از شهر تهران   

۷- «کدوی قلقله‌زن» به نویسندگی هومن روح‌تافی  و کارگردانی بهاره کرمی از شهر کرمانشاه   

۸- «من یک نخودفرنگی متفاوتم» به نویسندگی و کارگردانی شکیبا مولوی از شهر تهران   

۹- «سینا و پرنده خوش‌شانس» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از شهر ملایر   

هیأت‌انتخاب، نمایش «گورخر سیاه» به نویسندگی بربل مایا و کارگردانی شراره طیار از تهران را به بخش مرور معرفی کرد.

ستاد برگزاری جشنواره با تأکید بر رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و اصول پیشگیری از بیماری کرونا از تمام گروههای محترم و تلاشگر نمایش عروسکی انتظار دارد به جهت حفظ سلامت اعضای گروه، در تمام مراحل تولید اثر التزام کامل به این شیوه‌نامه را سرلوحه فعالیت جمعی خود قرار دهند.

گروه‌های پذیرفته شده در این مرحله تا ۱۰ آذرماه سال جاری برای تولید و آماده‌سازی اثر خود فرصت خواهند داشت. برنامه زمان‌بندی ارزیابی اجرایی بخش‌های مختلف متعاقباً اعلام خواهد شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران