در حال بارگذاری ...
به منظور مستند سازی فعالیت هنرمندان تئاتر

نرم افزار« تئاتر همدان در سال 1398» منتشر شد

به منظور بهره مندی بهتر هنرمندان وعلاقمندان حوزه نمایش و به جهت مستند سازی فعالیت هنرمندان تئاتر استان همدان، درگاه تئاتر استان همدان؛ نخسین نرم افزار اجراهای عمومی در سال ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

به گزارش همدان تئاتر، به منظور بهره مندی بهتر هنرمندان وعلاقمندان حوزه نمایش و به جهت مستند سازی فعالیت هنرمندان تئاتر استان همدان، درگاه تئاتر استان همدان؛ نخسین نرم افزار اجراهای عمومی در سال 1398 را منتشر کرد.

این نرم افزار صرفاً به اجراهای عمومی در سال 1398 سراسر گستره جغرافیایی استان می پردازد که در قالب چهار فصل ارائه شده است و کلیه آمار ارائه شده در این نرم افزار از لینک اجرایی و اخبار مندرج در درگاه تئاتر همدان استخراج شده است و اجرای گروه های نمایشی استان در جشنواره ها و گفتگو با هنرمندان استان در به روزرسانی که در ماه بعد منتشر می شود استفاده خواهد شد.

از جمله برنامه های آتی که درگاه تئاتر استان همدان در دستور کار خود قرار داده است جمع آوری عکس و پوستر نمایش هایی است که در پنجاه سال گذشته در استان به روی صحنه رفته اند و تحت عنوان «نوستالژی امید» در حال گردآوری است و نیازمند همراهی بیشتر هنرمندان پیشکسوت برای در اختیار قرار نهادن عکس ها برای نشر در قالب درگاه استانی و نرم افزار و مستند سازی دارد.

این برنامه با همکاری گروه نمایشی هناسه و درگاه استانی همدان تئاتر منتشر شد و مستند سازی و اجرای نرم افزار بر عهده الیاسین صالحی و روح الله صالحی قرار دارد.

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران