در حال بارگذاری ...
در آیین پایانی سی و دومین دوره

«کافه سایه» نمایش برتر از نگاه تماشاگران شد

در  آیین پایانی سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان که به دلیل محدودیت هایی همه گیری بیماری کرونا از ۱۶ الی ۲۰ آذرماه به صورت مجازی برگزار شد. در بخش نمایش برتر از نگاه مردم نمایش «کافه سایه» به کارگردانی مشترک ابراهیم یمین اسماعیل و محمود غفاری از همدان را به عنوان نمایش برتر از نگاه تماشاگران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، در  آیین پایانی سی و دومین جشنواره تئاتر استان همدان که به دلیل محدودیت هایی همه گیری بیماری کرونا از 16 الی 20 آذرماه به صورت مجازی برگزار شد. در بخش نمایش برتر از نگاه مردم نمایش «کافه سایه» به کارگردانی مشترک ابراهیم یمین اسماعیل و محمود غفاری از همدان را به عنوان نمایش برتر از نگاه تماشاگران معرفی شد.

مخاطبان و تماشاگران تا ۲۴ ساعت پس از هر اجرا فرصت داشتند تا در نظر سنجی که در استوری صفحه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان قرارداده شده بود؛ شرکت کنند و بر اساس رضایتمندی، گزینه مورد نظر را انتخاب می کردند

میزان رضایت‌مندی مردم از نمایش‌های جشنواره، بر اساس سه معیار «خوب»، «متوسط» و «ضعیف» ارزیابی گردید ودر اختتامیه  نمایش «کافه سایه» به کارگردانی مشترک ابراهیم یمین اسماعیل و محمود غفاری از همدان را به عنوان نمایش برتر از نگاه تماشاگران معرفی شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران