در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

جدول شماره دو اجرای آنلاین نمایش‌های استان همدان منتشر شد

احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار جدول شماره دو اجرای آنلاین نمایش های استان همدان  خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، در دومین  بخش زمستانه تئاتر همدان گروه های نمایشی استان آثار تولیدی خود را در فضای مجازی تایید شده توسط این اداره کل  نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار جدول شماره دو اجرای آنلاین نمایش های استان همدان  خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، در دومین  بخش زمستانه تئاتر همدان گروه های نمایشی استان آثار تولیدی خود را در فضای مجازی تایید شده توسط این اداره کل  نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه بر اساس جدول شماره دو اجراهای آنلاین، 10 گروه نمایشی از یکم تا 21بهمن ماه اجرای نمایش دارند، گفت:  نمایش‌های «طمارزو» به نویسندگی و کارگردانی روح‌الله صالحی، «بالتازار» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی، «سمن گل» به نویسندگی رضا باغبان و کارگردانی مهدی روزبهانی، «افسانه بایبری» به نویسندگی محمد موسوی پاکنهاد و کارگردانی رضا روان، «ملی» به نویسندگی هنگامه مفید و کارگردانی سعید باغبانی‌نیر، «سیرک سیار» به نویسندگی اوراند هریس و کارگردانی فرزاد لباسی، «عروسی دختر رستم» به نویسندگی اردشیر صالح‌پور و کارگردانی محمدجواد کبودراهنگی، «رنگ، رنگ نقاشی» به نویسندگی عباس دوست‌قرین و کارگردانی بهرام دوست‌قرین، «اگه من رییس دنیا بودم» به نویسندگی و کارگردانی رامین خزایی و «عروسی ننه غلام» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی کیانوش بهروزپور در این مدت اجرا و پخش خواهند شد.

احسانی خاطرنشان کرد: بر اساس جدول منتشر شده، هر نمایش به مدت دو روز در صفحه اینستاگرام این اداره کل به نشانی Hamedan.farhang قابل مشاهده خواهد بود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران