در حال بارگذاری ...
به صورت مجازی

نمایش « آوازه خوان طاس» در همدان اجرا می شود

مایش « آوازه خوان طاس» نوشته اوژن یونسکو و به کارگردانی و دراماتورژی حسین صفی، کاری از گروه نمایشی فریاداز۶ الی۷ اسفند ۱۳۹۹ در هر ساعت از شبانه روز، در صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان  به نشانی Hamedan.farhang قابل مشاهده خواهد.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش « آوازه خوان طاس» نوشته اوژن یونسکو و به کارگردانی و دراماتورژی حسین صفی، کاری از گروه نمایشی فریاداز6 الی7 اسفند 1399 در هر ساعت از شبانه روز، در صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان  به نشانی Hamedan.farhang قابل مشاهده خواهد.

نمایش نامه «آوازه خوان طاس» که یکی از مهم‌ترین آثار اوژن یونسکو نمایش‌نامه نویس مشهور فرانسوی و بارزترین نماینده تئاتر آوانگارد فرانسه و خالق اثر ماندگاری مثل«کرگدن» است .این اثر  راجع به تاثیرات جنگ جهانی دوم می پردازد و نشان دهنده تنهایی آدمی در این دوره حساس تاریخی است و علاوه بر این که زبان را مورد انتقاد قرار می دهد، نمایش‌نامه‌های سنتی را نیز به تمسخر می گیرد و به همین دلیل «ضد تئاتر » خوانده می شود.

منیژه احمدی، مهدی کوثری، حامد سالمی، سید مهرداد کاووسی حسینی، معصومه گلی، ملیکا محمدی و بهنوش برزگر به عنوان بازیگر در نمایش«آوازه خوان طاس» حضور دارند




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران