در حال بارگذاری ...
بریده جراید تئاتری را با یک کلیک بخوانید

نبض تئاتر در رسانه ها می تپد

سایت ایران تئاتر با ایجاد صفحه‌ جدیدی با عنوان «تئاتر در رسانه‌های مکتوب»، این امکان را برای هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر و هنرهای نمایشی فراهم کرده تا بصورت روزانه تنها با یک کلیک بتوانند به تمام اخبار، یادداشت‌ها، گزارش‌ها، گفت‌وگوها و نقدهای منتشر شده با محوریت تئاتر در روزنامه‌های سراسری و نشریات کشور دسترسی داشته باشند.

به گزارش تئاتر همدان، سایت ایران تئاتر با ایجاد صفحه‌ جدیدی با عنوان «تئاتر در رسانه‌های مکتوب»، این امکان را برای هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر و هنرهای نمایشی فراهم کرده تا بصورت روزانه تنها با یک کلیک بتوانند به تمام اخبار، یادداشت‌ها، گزارش‌ها، گفت‌وگوها و نقدهای منتشر شده با محوریت تئاتر در روزنامه‌های سراسری و نشریات کشور دسترسی داشته باشند.

مجموعه مطالبی که بصورت روزانه و با فرمت پی.دی.اف در صفحه «تئاتر در رسانه های مکتوب» در اختیار علاقه‌مندان و هنرمندان هنرهای نمایشی قرار می‌گیرد، توسط روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی تامین و از طریق سایت ایران تئاتر و همچنین کانال‌های رسمی اداره کل هنرهای نمایشی در شبکه‌های اجتماعی برای مخاطبان تئاتر عرضه می‌شود.

همچنین مطالب منتشر شده روزانه برای مراجعات بعدی در دسترس مخاطبان باقی می ماند تا امکان ارزیابی و بررسی و رجوع به مطالب در روزهای آتی برای اهل نظر فراهم آید.

برای مطالعه آخرین مطالب منتشر شده درباره هنر تئاتر در رسانه های مکتوب    اینجا   را کلیک کنید. این بخش در ستون اطلاعات تخصصی صفحه اصلی درگاه ایران تئاتر در دسترس علاقمندان است.




نظرات کاربران