در حال بارگذاری ...
با حضور چهارده گروه نمایشی؛

جدول اجرایی دهمین همایش نمایش نامه خوانی استان منتشر شد

همزمان با هفته دفاع مقدس،دهمین همایش نمایشنامه‌ خوانی عاشوراییان استان همدان با حضور ۱۴ گروه نمایشی طی روزهای هفتم و هشتم مهرماه در شهرستان فامنین برگزار می شود.

به گزارش همدان تئاتر، حسین صفی کارشناس تئاتر استان همدان با اعلام جدول اجرایی دهمین همایش نمایشنامه خوانی عاشورایی استان همدان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس دهمین همایش نمایشنامه‌ خوانی عاشوراییان استان، طی روزهای 7 و 8 مهرماه در شهر فامنین برگزار می شود.

او با بیان اینکه ۱۴ نمایشنامه در این همایش خوانده می‌شود، اظهار کرد: آیین اختتامیه این همایش با معرفی نمایشنامه‌های برتر، ساعت ۱۶ روز هشتم مهرماه جاری در کتابخانه شهیدمطهری شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

حسین صفی با اشاره به جدول زمان ‌بندی خوانش نمایش‌نامه‌ها افزود: نمایشنامه «دوشنبه‌های بارانی» نوشته حمیدرضا میرزایی‌زاده با کارگردانی امید نوعی شاد از همدان ساعت ۹ صبح چهارشنبه هفتم مهرماه خوانش خواهد شد. همچنین ساعت ۹:۴۰ صبح چهارشنبه نیز نمایشنامه «فرجام» به قلم ملیحه مرادی و کارگردانی مرضیه دهقان پور از همدان خوانش می‌شود.

این کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین اضافه کرد: نمایشنامه «سه روایت ناهمگون متصل» با کارگردانی بهروز ناصر شریعتی و حجت بیات از همدان، نمایشنامه «پس از خیمه‌های سوخته» نوشته فرهاد عباس سلیمی و کارگردانی سید مهرداد کاووسی حسینی از همدان و نمایشنامه «حدیث بی‌تابی کودکان» به نویسندگی حسین صفی و کارگردانی نسا بخشی از همدان به ترتیب در ساعات 11 ، 12 و ۱۲:۳۵ هفتم مهرماه خوانش خواهند شد.

صفی با اشاره به خوانش نمایشنامه «مجلس اضافات یک تیغ» به قلم روح‌اله صالحی و کاگردانی مانا پوراسد از همدان در ساعت ۱۵ هفتم مهرماه، اظهار کرد: خوانش نمایشنامه‌های «روایتی از حکایت ناتمام» به قلم سیروس همتی و به کارگردانی هانیه فرهادی از همدان و « در نگاه ماه» به کارگردانی مهدی کوثری یگانه از همدان به ترتیب در ساعات ۱۵:۴۵ و ۱۶:۳۵ بعدازظهر هفتم مهرماه انجام میشود.

او در ادامه یادآور شد: ساعت ۱۷:۳۵ بعدازظهر چهارشنبه هفتم مهرماه نمایشنامه «به روی نی» نوشته مجید میرحسینی و کارگردانی محمد مرادی از همدان و ساعت ۱۸:۴۵ نمایشنامه «تیر که می‌گوید» به نویسندگی محمد قاسمی به صورت کار گروهی از همدان خوانش می‌شوند. همچنین هشتم مهرماه نمایشنامه «غزل کفر»به قلم امیر دژاکام و کارگردانی مجید قدیمی از رزن، نمایشنامه «من قاضی القضاتم که...» نوشته نصرالله قادری و کارگردانی سهیل طاووسی از شهر بهار، نمایشنامه «ختم به خیر» به نویسندگی مرضیه ولی‌زاده و کارگردانی محمود محمودی از ملایر و نمایشنامه «تیر و ماه» به قلم بهروز ناصر شریعتی و کارگردانی محسن عیسایی از تویسرکان به ترتیب در ساعات ۹،۱۰:۱۵،۱۱:۴۰ و ۱۲:۳۰ صبح خوانش خواهند شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران