در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:

پخش زنده و نظرسنجی آنلاین نمایش‌های سی و سومین جشنواره تئاتر استانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نظرسنجی مردمی برای نمایش‌های سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان و پخش مجازی همزمان نمایش‌های این دوره از جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان این که نمایش‌های دوره سی‌وسوم به صورت حضوری اجرا می‌شود،اظهار کرد:حضور علاقمندان به تئاتر در سالن‌های نمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است.
وی با بیان این که دوره قبل جشنواره تئاتر استان به صورت مجازی برگزار شد،خاطرنشان کرد:در سی‌و سومین دوره از جشنواره،نمایش‌ها علاوه بر اجرا در سالن‌ها به صورت مجازی نیز پخش می‌شود.
احسانی افزود:علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار به صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرسfarhang.live@ مراجعه کرده و نظرات خود را در صفحه اینستاگرام اداره کل به نشانیhamedan.farhang @به ثبت برسانند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین خاطرنشان کرد:در این دوره همچون دوره گذشته امکان ثبت نظرات در خصوص نمایش‌ها فراهم شده و تماشاگران می‌توانند تا ۲۴ ساعت پس از اجرای هر تئاتر،در نظرسنجی آثار در صفحه اینستاگرام اداره کل،شرکت کنند. در مراسم اختتامیه نمایش برتر از دیدگاه مردم معرفی و تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه با حضور هفت گروه نمایشی از شهرستان‌های همدان،ملایر،تویسرکان و کبودرآهنگ در مجتمع فرهنگی،سینمایی شهید آوینی شهر همدان برگزار می‌شود،یادآور شد:نمایش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در ساعات ۱۰ صبح،۱۶ و ۱۸ و روز جمعه ۲۸ آبان ماه در ساعت ۹ صبح در سالن اصلی و سالن پلاتو استاد عاشورپور این مجتمع به روی صحنه می‌روند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران