در حال بارگذاری ...
با دبیری کیانوش بهروزپور

شهر بهار میزبان جشنواره تئاتر استان همدان انتخاب شد

توجه به تمرکز زدایی فرهنگی و بهره مندی از توانایی هنرمندان شاخص شهرستان ها و هم چنین توجه به ارتقاء سطح کیفی، زیر ساخت های فرهنگی به عنوان مهم ترین دلیل انتخاب شهرهای استان در سال‌های گذشته به عنوان میزبان جشنواره تئاتر استان همدان بوده که این نکته باعث ایجاد شور و شوق در فضای تئاتر استان شده است.

 به گزارش همدان، با انتصاب کیانوش بهروزپور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی همدان به عنوان دبیر جشنواره تئاتر استان همدان، شهر بهار نیز به عنوان میزبان دوره سی و چهارم انتخاب شد.

توجه به تمرکز زدایی فرهنگی و بهره مندی از توانایی هنرمندان شاخص شهرستان ها و هم چنین توجه به ارتقاء سطح کیفی، زیر ساخت های فرهنگی به عنوان مهم‌ترین دلیل انتخاب شهرهای استان در سال‌های گذشته به عنوان میزبان جشنواره تئاتر استان همدان بوده که این نکته باعث ایجاد شور و شوق در فضای تئاتر استان شده است.

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان با هدف ایجاد پویایی و پرورش استعدادهای نوجوی تئاتر استان در آبان ماه سال جاری  به دبیری کیانوش بهروزپور به میزبانی شهر بهار برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران