در حال بارگذاری ...
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان :

کودکانی که با تئاتر ارتباط دارند از نگرش عمیق تری برخوردارند

به جرأت می توان گفت که کودکانی که در سنین پایین با این فضاها ارتباط دارند؛ از نگرش عمیق تری برخوردار خواهند بود.

به گزارش تئاتر همدان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: جشنواره های فرهنگی هنری کارکردهای مختلفی داشته و می‌توانند فضایی برای آموزش و تبادل تجارب فراهم نمایند.

سید محمدرضا جوادی افزود: آخرین تحقیقات تخصصی و فنی کشورهای مختلف که در حوزه های گوناگون انجام شده و به نتیجه رسیده است را هم می‌توان در میدان این جشنواره‌ها به اشتراک گذاشت.

وی تأکید کرد: نمایش‌هایی که به صورت موزیکال اجرا می‌شوند هم پیام‌های متنوعی دارند و علاوه بر ارائه پیام آموزشی و تربیتی با زبانی ساده، پویایی خاصی در بین مخاطبین ایجاد می کنند.

جوادی برگزاری جشنواره بین المللی تئالتر کودک و نوجوان زمینه‌ساز تحلیل و نقد مسائل مختلف فرهنگی اجتماعی دانست و افزود: به جرأت می توان گفت که کودکانی که در سنین پایین با این فضاها ارتباط دارند؛ از نگرش عمیق تری برخوردار خواهند بود.

وی همچین افزود: ارتباط مستقیم مخاطب و اثرگذاری پیام‌های آموزشی و تربیتی و باور پذیر شدن بسیاری از مسائل، از دیگر نتایج آموزش از طریق تئاتر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از همکاری کانون در برگزاری جشنواره بیست و چهارم در همدان خبر داد و گفت:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موظف است در کنار سایر ارگان‌های متولی در برگزاری جشنواره، تمام تلاش خودش را انجام دهد . طبق روال سال های گذشته امسال هم تعدادی از نشست ها و جلسات در سالن های آمفی تئاتر و جلسات کانون برگزار خواهد شد.

 




نظرات کاربران