در حال بارگذاری ...
در بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

نمایش« تک نوازی برای دو نفر» ازکشور دانمارک در همدان به روی صحنه می رود

نمایش «تک‌نوازی دو نفره» که مدت زمان اجرای آن ۴۵ دقیقه است، روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه در سه نوبت ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر همدان- «تکنوازی برای دو نفر» یا « تک‌نوازی دو نفره» عنوان نمایشی است از کشور دانمارک که  نوشته مشترک سورن اوسن و گیاکومو راویچیو است که با کارگردانی گیاکومو راویچیو در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان همدان به روی صحنه می‌رود.

نمایش «تک‌نوازی برای دو نفر» روز دوشنبه 13 آذر ماه روی صحنه می‌رود و در خلاصه داستان آن آمده است: «رهبر ارکستر بی‌صبرانه منتظر است. اما اعضای هفت نفره گروه جادویی ارکستر یکی پس از دیگری اشاره می‌کنند که نمی‌توانند کنسرت را اجرا کنند. با این آغاز ناامید کننده، او تصمیم می گیرد که موقعیتی ناامیدانه بیافریند و... این نمایش محصولی از کمپانی تئاتر باتیدا دانمارک است و گروه اجرایی ان به شرح زیر هستند:نویسنده: سورن اوسن و گیاکومو راویچیو ، کارگردان: گیاکومو راویچیو، بازیگران: سیمون هولم، سورن اوسن، تکنسین: مادس ژاکوب راسموسن، محصول کشور: دانمارک.

در معرفی کارگردان این نمایش هم آمده است:

«گیاکومو راویجیو متولد 1958 در تورین ایتالیا است.در مقام نویسنده، کارگردان، طراح صحنه و بازیگر جوایزی را کسب کرده است. از بنیانگذاران سبک «مریدیانو» در شهر کپنهاگ در سال 1996 بوده است. از سال 1974 تا سال 1995 به تترو دل آنگولو در تورین ملحق شد؛ جایی که توانست بیش از 40 نمایش را به اجرا درآورد. او همچنین در نمایش‌های مختلفی در شهرهای دیگر از جمله پاریس، مادرید و مونترل به ایفای نقش و کارگردانی پرداخت. نمایش‌های وی در بیش از 40 کشور سراسر دنیا به اجرا درآمده است و مجوز حضور در جشنواره‌های مهم بین‌المللی را به دست آورده است.»

نمایش «تک‌نوازی دو نفره» که مدت زمان اجرای آن 45 دقیقه است، روز دوشنبه 13 آذر ماه در سه نوبت 10، 15 و 17:30 در پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به صحنه می‌رود.

 




نظرات کاربران