در حال بارگذاری ...
در بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

«نوازنده کوچک» از کشور کره جنوبی در همدان به صحنه می‌رود

نمایش «نوازنده کوچک» که مدت زمان اجرای آن ۵۰ دقیقه است، روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه در سه نوبت ۱۰ ، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در تالار اصلی مجتمع فرهنگی هنر بوعلی سینا به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر همدان- «نوازنده کوچک» نام نمایشی است که از کشور کره جنوبی در بخش مسابقه بین‌الملل بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، این نمایش نوشته هی بکی ساکِن است که با کارگردانی کیل جون لی در این دوره از جشنواره روی صحنه می‌رود.

نمایش «نوازنده کوچک» محصولی از موسسه فرهنگی آسیاست که روز یکشنبه 12 آذر ماه روی صحنه خواهد بود.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است:

یک روز سرد زمستانی است و یک پسر خیابانی به نام مویچ سعی دارد در یک کوچه بخوابد. سپس، پرتوی از نور خورشید کوچه را گرم می‌کند و باعث ازدحام مردم به داخل کوچه می‌شود. مویچ شروع به نواختن فلوت می‌کند و ...

گروه اجراکننده این نمایش به شرح زیر هستند:

نویسنده: هی بکی ساکِن، کارگردان: کیل جون لی،

بازیگران: هی لی، بانگووک چو، تایگوان کواگ، سوجونگ آهِنگ، جی وون شین، میانگ کیم، سی یونگ وان کیم

مدیر تولید: بیانگ اُنگ لی، محصول کره جنوبی.

در معرفی کارگردان این اثر نمایش هم آمده است:

کیل جون لی کارگردان و مدیر تولید تئاتر کره جنوبی، فارغ التحصیلِ دپارتمان تئاتر دانشگاه بانگین (سال 2005 تا 2008) است. او مدیر کمپانی تئاترِ هادانگ سی، طی سال‌های 2008 تا 2014 بود. همچنین تولیدکننده تئاتر نقاشی ال ال سی در سال 2014 به شما می‌رود. در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی شرکت کرده و برنده جوایز متعددی بوده است. حضور در سیزدهمین جشنواره زمستانی کره (سال 2017) جشنواره آوریل دانمارک، نوزدهمین کنگره جهانی کیپ‌ تاون و... نمونه‌ای از فعالیتهای او است. وی مدیر تولید نمایش اورکت بود که در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ایران (سال 2016) جایزه بهترین نمایش در بخش «آرای مردمی» را به دست آورد.

نمایش «نوازنده کوچک» که مدت زمان اجرای آن 50 دقیقه است، روز یکشنبه 12 آذر ماه در سه نوبت 10 ، 15 و 17:30 در تالار اصلی مجتمع فرهنگی هنر بوعلی سینا به صحنه می‌رود




نظرات کاربران