در حال بارگذاری ...
با نکو داشت استاد غلامرضا خورشیدی

نفرات برگزیده دومین جشنواره مونولوگ ملایر معرفی شدند

در آئین اختتامیه جشنواره مونولوگ ملایر، با نکوداشت غلامرضا خورشیدی، پیش کسوت فقید تئاتر ملایر و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش هنر ملایر برگزار شد این جشنواره با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ملایر و به منظور کشف استعدادهای جدید و جذب علاقمندان به هنر نمایش در سطح شهرستان برگزار شدکه۱۷ اثر شامل ١٢ مونولوگ و ٥ نمایشنامه خوانی به جشنواره راه یافت و ٢٨ هنرمند جوان به رقابت پرداختند.

به گزارش همدان تئاتر-  در آئین اختتامیه  جشنواره مونولوگ ملایر، با نکوداشت غلامرضا خورشیدی، پیش کسوت فقید تئاتر ملایر و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش هنر ملایر برگزار شد

این جشنواره با همکاری انجمن هنرهای نمایشی  ملایر و به منظور کشف استعدادهای جدید و جذب علاقمندان به هنر نمایش در سطح شهرستان برگزار شدکه17 اثر شامل ١٢ مونولوگ و ٥ نمایشنامه خوانی به جشنواره راه یافت و ٢٨ هنرمند جوان به رقابت پرداختند.

در ادامه این مراسم هیأت داوران متشکل از بهرام حاجی علی اکبری، مهدی روزبهانی و سعید حسین پور؛ برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره را به شرح زیر معرفی کردند:

الف) در بخش مونولوگ برای متن، رضا باغبان به عنوان برگزیده و باران تاجیک قابل تقدیر شناخته شد و در بخش بازیگری زن، غزال طالبی به عنوان بازیگر زن برگزیده و مریم عبدالملکی قابل تقدیر معرفی شد.

 هم چنین در بخش مونولوگ؛ برگزیده بازیگری مرد به زهیر کزازی و تقدیر بازیگری این بخش به احسان سامی تعلق گرفت.

ب) در بخش نمایشنامه خوانی؛ روشنک رضایی به عنوان صحنه خوان قابل تقدیر شناخته شد و از احسان سامی به عنوان برگزیده نقش خوان مرد این بخش تجلیل شد.

 هیأت داوران در بخش نمایشنامه خوانی، رضا احمدی و جلال جلالی را قابل تقدیر معرفی کرد.

در این بخش جایزه برگزیده نقش‌خوان زن به شیدا صادقی اختصاص یافت و پریسا کائید و مریم امیری مشترکاً قابل تقدیر شناخته شدند.

همچنین در بخش نمایشنامه خوانی، سینا هدایی و صبا ستایش به عنوان بازیگری نوجوان قابل تقدیر شناخته شدند.

در این جشنواره، جایزه اجرای برتر نمایشنامه خوانی به رضا احمدی کارگردان نمایش «روز دروغ» و نسرین نعمتی کارگردان نمایش «روبان قرمز» اهدا شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران