در حال بارگذاری ...
در روز نخست سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان

نمایش« این همه داشتیم و ندونستیم» روی صحنه می‌رود

  نمایش« این همه داشتیم و ندونستیم» به نویسندگی و کارگردانی صحبت الله روشنفکر کاری از گروه نمایشی فروغ  شهرستان نهاوند ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع آیت الله بهاری شهر بهار به روی صحنه می‌رود.

به گزارش همدان تئاتر، در روز نخست سی اُمین جشنواره تئاتر استان همدان،  نمایش« این همه داشتیم و ندونستیم» به نویسندگی و کارگردانی صحبت الله روشنفکر کاری از گروه نمایشی فروغ  شهرستان نهاوند ساعت 15:30 در مجتمع آیت الله بهاری شهر بهار به روی صحنه می‌رود.

این نمایش روایت خانواده ای استکه درگیر نا امنی شده اند و پدر خانواده کشته می شود و پسر نیز در این گیر و دار می‌میرد و زن و دختر از ترس و لاعلاجی می خواهند خودکشی کنند تا زنده به دست دشمن نیفتند اما ترجیح می‌دهند در مبارزه کشته شوند.

آرش سیف، مهنازسیاوشی، احمدرضا روشنفکر، فاطمه آسیون و حسینی به عنوان بازیگر در نمایش«این همه داشتیم و ندونستیم» به عنوان بازیگر حضور دارند.هم چنین سامان مومیوند، محسن مومیوند و محمد سیاوشی گروه موسیقی نمایش «این همه داشتیم و ندونستیم» و حجت آبشار طراحی نور این نمایش را برعهده دارد.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران