در حال بارگذاری ...
با رویکرد به مشکلات زنان

نمایش« ورود آقایان ممنوع» در همدان به روی صحنه می رود

نمایش« ورود آقایان ممنوع» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی منیژه احمدی از ۱۰ مهر الی ۱۷ مهر ماه ساعت۱۸:۳۰ در مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش« ورود آقایان ممنوع» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی منیژه احمدی از 10 مهر الی 17 مهر ماه ساعت18:30 در مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می رود.

این نمایش در هشت اپیزود، درباره چند زنی است که داستان خود را در آرایشگاهی در جنوب شهر تهران روایت می‌کنند و چون فضایی که در آن هستند زنانه است به راحتی می‌توانند مشکلاتی را که در جامعه مردسالارانه امکان گفتن آن را ندارند در این آرایشگاه با هم به راحتی بیان کنند. مشکلات آن‌ها اتفاقاتی است که ناخواسته وارد زندگی‌شان شده است.

بهاره جلیلیان، صالحه اسدی، مریم والامقام، نگین ورمزیاری، رهاصحبتی، باران عرفانی، محبوبه حسینی، محبوبه سیمایی،  بهناز احمدی، ندا هادیان و سپهر مسافریان به عنوان بازیگر در نمایش« ورود آقایان ممنوع» حضور دارند




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران