در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

از نمایش نامه« یادگار سال های جنگ» تقدیر شد

اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان شرکت کننده در تالار وحدت تهران برگزار شددر بخش نمایش نامه نویسی، هیأت داوران این بخش متشکل از داوود دانشور، ایوب آقاخانی و صادق رشیدی از نمایش نامه« یادگار سال های جنگ» نوشته احمد بیگلریان هنرمند پیشکسوت تئاتر استان همدان تجلیل کرد.

به گزارش همدان تئاتر، اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان شرکت کننده در تالار وحدت تهران برگزار شددر بخش نمایش نامه نویسی، هیأت داوران این بخش متشکل از داوود دانشور، ایوب آقاخانی و صادق رشیدی از نمایش نامه« یادگار سال های جنگ» نوشته احمد بیگلریان هنرمند پیشکسوت تئاتر استان همدان تجلیل کرد.
در ابتدای این مراسم، امیر نصیربیگی، دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در سخنانی با تشکر از همکاری مسوولان و هم چنین مشارکت هنرمندان در این جشنواره، گزارشی از روند اجرایی این رویداد تئاتری ارائه کرد.

در ادامه این مراسم از مقام هنری حسین مسافر آستانه، از پیش کسوتان تئاتر و دبیر ادوار گذشته جشنواره تئاتر مقاومت تجلیل به عمل آمد که وی با حضور در جایگاه سخنرانی گفت: هیچ گاه خود را شایسته تقدیر نمی دانم و این لطف دوستان بوده است که اکنون اینجا هستم.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در عرصه تئاتر مقاومت و ظهور استعدادهای نو در این عرصه، جا دارد که این جشنواره از شکل دوسالانه خارج شده و شاهد برگزاری هر ساله آن باشیم که همین جا از سردار نقدی می خواهم که تمهیداتی در تحقق این مهم بیاندیشند 

در ادامه از نمایشنامه«مجلس آخر» نوشته وحید بهبدی و نمایش نامه«هزار پیراهن از هزار یوسف» نوشته سید محمد محمدی و نمایش نامه« یادگار سال های جنگ» نوشته احمد بیگلریان تقدیر شد.

هم چنین سه اثر از سوی هیأت داوران حائز رتبه های زیر شدند:
برگزیده سوم: بازگشت نوشته مسعود بوستانی
برگزیده دوم: از خاک تا افلاک نوشته سید سعید محمدی
برگزیده اول: دخترک کابوس‌های بچگی نوشته مهسا طالبی رستمی




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران