در حال بارگذاری ...
به منظور تدوین آیین نامه صلاحیت کارگردان اولی ها

نخستین جلسه سرپرستان گروهای نمایشی پروانه دار استان همدان برگزار می شود

به منظور بررسی و تدوین آیین نامه کارگردان اولی ها و اجراهای کارگاهی نخستین جلسه سرپرستان گروهای نمایشی پروانه دار استان و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش تئاتر همدان، نخستین جلسه سرپرستان گروهای نمایشی پروانه دار استان و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی در تاریخ شنبه 8 دیماه ساعت 10 صبح در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود.

کیانوش بهروز پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با اعلام این خبر گفت:به منظور بررسی و تدوین آیین نامه کارگردان اولی ها و اجراهای کارگاهی نخستین جلسه سرپرستان گروهای نمایشی پروانه دار استان و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان همدان برگزار می شود.

وی افزود: آیین نامه صلاحیت کارگردان اولی ها که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به انجمن هنرهای نمایشی استان تفویض شده است در جلسه ای با حضور هیأت مدیره انجمن و آقایان محمدجواد کبودرآهنگی و حسین صفی بررسی گردید.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان این آیین نامه فرآیند کسب تجربه برای رسیدن به جایگاه کارگردانی را پیش پای هنرمندان می گذارد گفت:  برای مدیریت در هر حوزه ی کاری باید فرایندی را گذراند و تجربه ای کسب کرد. بدون تعریف آیین نامه حرکت کردن نوعی بدترین آفت جریان نمایش در سطح استان است است .

کیانوش بهرز پور در پایان به موارد مطرح شده اشاره کرد و خاطر نشان کرد: به برخی از موارد آیین نامه می توان این ها را ذکر کرد که  داشتن هفت دستیاری کارگردانی و سه بازی در اجراهای عمومی نمایش های  کارگردانان با تجربه و صاحب نام ،طی حداقل ده سال سابقه فعالیت هم چنین، هفت بازی و سه دستیاری طی ده سال سابقه فعالیت ، در اجراهای عمومی نمایشهای  کارگردانان با تجربه و صاحب نام

البته در این آیین نامه، داشتن مدرک کارشناسی  یا بالاتر در رشته تئاتر با هر گرایشی مورد پذیرش است.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران