در حال بارگذاری ...
میترا رضائی مسوول درگاه های استانی سایت ایران تئاتر:

رسمیت اجرای نمایش با انتشار خبر در درگاه تئاتر استان ها است

امور استانهای مرکز هنرهای نمایشی،  تنها اجرای تئاترهایی  را به رسمیت می شناسد که  اخبار آن در پورتال های استانی درگاه تئاتر ایران، بازتاب داده شده باشد.

به گزارش همدان تئاتر،  در حاشیه چهارمین جشنواره تئاتر فجر استانی که به میزبانی یزد برگزار شد؛ میترا رضائی مسوول درگاه‌های استانی سایت ایران تئاتردرباره اهمیت خبررسانی و ثبت خبرها در پورتال های استانی گفت: امور استانهای مرکز هنرهای نمایشی،  تنها اجرای تئاترهایی  را به رسمیت می شناسد که  اخبار آن در پورتال های استانی درگاه تئاتر ایران، بازتاب داده شده باشد.

وی افزود: یکی از دغدغه های ما  تسریع در انتشار اخبار و بهره مندی تمامی هنرمندان کشور از خدمات این سایت  بود و در همین راستا سعی کردیم  موانع را برطرف کنیم و دسترسی را برای همگان  آسان کنیم  تا هنرمندان بی واسطه در روالی صحیح و حرفه ای بتوانند اخبار، گزارش ها و تصاویر نمایشی خود را ارسال کنند.

میترا رضائی استفاده از لینک «از اینجا برای ما خبر ارسال کنید» را بهترین و آسان ترین راه برای خبررسانی دانست و گفت: با استفاده از این امکان و دریافت کد رهگیری هنرمندان میتوانند روند انتشار اخبارشان را پیگیری کنند .

مسوول درگاه های استانی سایت ایران تئاتر در پایان سخنانش یک بار دیگر از هنرمندان تئاتر خواست تا کوچک ترین فعالیت‌ها و رویدادهای به ظاهر کم اهمیت پیرامون خود را جدی بگیرند و برای انعکاس آن‌ها در درگاه استانی، ارتباط نزدیک تری با مدیر پورتال استان خود داشته باشند.




نظرات کاربران