در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی هناسه

نمایشنامه « اندوه پرنده بر وزن شقایق» در همدان خوانده می شود

در ادامه نشست های نمایش نامه خوانی و به مناسبت ایام فاطمیه، نمایش نامه « اندوه پرنده بر وزن شقایق» به نویسندگی  روح الله صالحی و کارگردانی مانا پوراسد  توسط گروه هناسه در تاریخ ۴ بهمن ساعت ۱۱  در شهر سالن آمفی تئاتر کتاب خانه عمومی اعتمادیه و در تاریخ ۱۱ بهمن ساعت۱۶:۳۰ در سالن زیتون مجموعه تئاتر شهر همدانخوانش می شود.

به گزارش همدان تئاتر، در ادامه نشست های نمایش نامه خوانی و به مناسبت ایام فاطمیه، نمایش نامه « اندوه پرنده بر وزن شقایق» به نویسندگی  روح الله صالحی و کارگردانی مانا پوراسد  توسط گروه هناسه در تاریخ 4 بهمن ساعت 11  در شهر سالن آمفی تئاتر کتاب خانه عمومی اعتمادیه و در تاریخ 11 بهمن ساعت16:30 در سالن زیتون مجموعه تئاتر شهر همدانخوانش می شود.

نمایش راجع به پاسبانی است که به عنوان سر کلانتر شهری انتخاب می شود به شرط این که اجازه عزاداری دهه محرم به مردم ندهددر این بین غالیه همسرش به خاطر این که بعد هفت سال صاحب بچه شده اند نذر کرده است چهل کتل و مراسم عزاداری دهه محرم برپا کند و...

بهروز ناصر شریعتی و مانا پوراسد به عنوان بازیگر و سیما قاسمی نیز صحنه خوان نمایش نامه« اندوه پرنده بر وزن شقایق» حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران