در حال بارگذاری ...

نویسنده همدانی برگزیده سومین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی آیات شد

سومین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی آیات در چهار بخش فیلمنامه کوتاه مستند، فیلمنامه بلند داستانی، نمایشنامه نویسی صحنه‌ای و نمایشنامه خیابانی در استان گلستان برگزار شد که نویسنده همدانی در بخش نمایشنامه نویسی به رتبه سوم دست پیدا کرد.

به گزارش همدان تئاتر، سومین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی آیات در چهار بخش فیلمنامه کوتاه مستند، فیلمنامه بلند داستانی، نمایشنامه نویسی صحنه‌ای و نمایشنامه خیابانی در استان گلستان برگزار شد که نویسنده همدانی در بخش نمایشنامه نویسی به رتبه سوم دست پیدا کرد.

هیات داوران جشنواره متشکل از محمود معظمی، عبدالحی شماسی، مسعود امامی، محمود عزیزی، فرشید مصدق و علی بیگدلی بودند کهصبورا شهابی‌باهر نویسنده همدانی توانست در بخش نمایشنامه‌نویسی صحنه‌ای رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

هیات داوران در این بخش تندیس و دیپلم افتخار جشنواره برای احراز رتبه اول را به «اصغر گروسی» نویسنده نمایشنامه «این ابر بارانی نیست» و تندیس و لوح تقدیر جشنواره برای احراز رتبه دوم  به «مهیار هزارجریبی» نویسنده نمایشنامه «گل خون»، تندیس و لوح تقدیر جشنواره برای احراز رتبه سوم را به «صبورا شهابی» نویسنده نمایشنامه «دسیسه‌ای برای خاموشی خورشید» اهدا کرد.




نظرات کاربران