در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایی فریاد

نمایش« کنسرت قورباغه ها» در همدان به روی صحنه می رود

نمایش «کنسرت قورباغه‌ها»به نویسندگی هادی حوری و کارگردانی مشترک شهرام صمدی و رضا روان کاری از گروه نمایشی  فریاد از۴ الی ۲۰  اسفندماه ساعت ۱۷ در  سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش «کنسرت قورباغه‌ها»به نویسندگی هادی حوری و کارگردانی مشترک شهرام صمدی و رضا روان کاری از گروه نمایشی  فریاد از4 الی 20  اسفندماه ساعت 17 در  سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر همدان به روی صحنه می‌رود.

داستان این نمایش مربوط به بچه‌درنایی است که به دلیل بیدارماندن در شب، صبح از خانواده و قافله درناهایی که در حال کوچ به مناطق گرمسیر بودند، جا مانده و در کنار برکه با قورباغه‌ها آشنا می‌شود، این قورباغه‌ها که تا مدتی پیش درناها را دشمن خود می‌دانستند، تصمیم می‌گیرند که این بچه درنا را نزد خود نگه داشته و از او مراقبت کنند و... .

 شهرام صمدی نیا، سولماز عسگری، مرضیه آذر، عاطفه الماسی، مریم شهدوستی دلیر، ملیکا محمدی، مهرداد غفاری و آریا صمدی‌نیا به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند.

طراحی و ساخت عروسک‌ها نیز بر عهده مهدی بیات بوده و عروسک‌گردانان نمایش هم سیما قاسمی، الناز فرهمندراد، مریم معبودی مهید، آتنا زاهدیان و مهسا مغربی هستند.

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران