در حال بارگذاری ...
به منظور بررسی مشکلات تئاتر شهرستان ها

نشست مشترک هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی همدان با هنرمندان نهاوند

نشست مشترک هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی همدان با هنرمندان نمایش شهرستان نهاوند در محل مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) نهاوند برگزار شد.

به گزارش تئاتر همدان، نشست مشترک هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی همدان با هنرمندان نمایش شهرستان نهاوند در محل مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) نهاوند برگزار شد.

این جلسه که به منظور بررسی چالش ها و مشکلات پیش روی تئاتر و هنرمندان نمایشی نهاوند با حضور کارشناس تئاتر استان همدان و هنرمندان نمایش نهاوند برگزار شد. در این جلسه هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی به بیان دیدگاه های خود در خصوص توسعه همه جانبه تئاتر در سطح استان پرداختند و از هنرمندان نهاوند خواستند که پویا تر از قبل به فعالیت خود بپردازند و مقرر شد که ورک شاپ های تخصصی با حمایت انجمن هنرهای نمایشی همدان برگزار شود. هم چنین مقرر شد که هنرمندان شهرستان بتوانند از اجرای عمومی نمایش در همدان دیدن کنند.

در ادامه جلسه نیز هنرمندان نمایش نهاوند به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران