در حال بارگذاری ...
همزمان با هفته وحدت از 19 الی 25 آبان

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان برگزار می شود

 نشست مشترک دبیر بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان برگزاری جشنواره در همدان برگزار شد.

گزارش همدان تئاتر،نشست مشترک دبیر بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان برگزاری جشنواره در همدان برگزار شد.

علی مرادی‌نور در این جلسه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم جشنواره امسال در همه بخش‌ها متفاوت‌تر از دوره‌های گذشته برگزار شود، گفت:  انتظار مردم، هنرمندان و مسئولان همدان از دبیرخانه جشنواره این است که جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، این کودک ٢٦ ساله که حاصل اندیشه، تفکر و ایده مردم همدان است؛ برای دیار تاریخ، فرهنگ و تمدن آورده فرهنگی، هنری و گردشگری داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه این جشنواره باید در سال رونق تولید با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی در باورپذیری جوانان و تقویت روحیه و امیدآفرینی در جوانان و نوجوان تاثیر مثبت داشته باشد؛ گفت: در همین راستا امسال هنرمندان جوان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی همدان در همه کمیته‌ها حضور پررنگی خواهند داشت و در اصل جشنواره توسط هنرمندان برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان توجه به کیفیت نمایش‌های راه یافته به جشنواره، ارتقاء کیفیت اجراها، توجه به تدبیر و خلاقیت و مشارکت مردم در برگزاری جشنواره را از ارکان اساسی جشنواره امسال برشمرد.

مرادی‌نور خاطرنشان کرد: استفاده از ابزارهای‌ به روز اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و الکترونیکی در زمینه تبلیغات، تعریف بسته های فرهنگی، معنوی و اجتماعی و اشاعه فرهنگ غنی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در راستای تحکیم بنیان خانواده از دیگر موارد مهمی است که در این دوره جشنواره مورد توجه قرار می گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: ایجاد فضایی شاد همراه با برگزاری جشن‌ در سطح شهر همدان و همه شهرهای استان از دیگر برنامه‌های دوره بیست و ششم است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران