در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی صورتک

نمایش«پدربزرگ گم شده» در همدان به روی صحنه می رود

نمایش« پدر بزرگ گم شده» ویژه کودکان و نوجوانان به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوثری یگانه و کاری از گروه نمایشی صورتک از ۱۵ الی ۳۰ مرداد ساعت ۱۹ در تالار فجر همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، نمایش« پدر بزرگ گم شده» ویژه کودکان و نوجوانان به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوثری یگانه و کاری از گروه نمایشی صورتک از 15 الی 30 مرداد ساعت 19 در تالار فجر همدان به روی صحنه می رود.

در این نمایش، داستان کودکی به نام الیسا روایت می شود که با پیتر، پدربزرگش و مادرش زندگی می کند . یک روز صبح متوجه می شود که پدر بزرگ خانه را ترک کرده است او با دوست پدربزرگش کارگاه اسمیت تلاش خود را برای پیدا کردن پدربزرگ آغاز می کند.

عسل شریف نژاد، ماناپوراسد،سیدعلی موسوی مظفر، نرگس ویسی، حامد بابایی،مهدی کوثری یگانه،بهزاد عسگری، وحید عبدالهی، حبیب کسایی همدانی، امیرمحمد غفاری، محمدمهدی مرادی ، محمد محمدی، مهدی بیگدلی ایفای نفش می کنند.

محمد حسین بنی اردلان و امین سحاب آهنگساز ،حامد بابایی پویا و فاطمه فلاحیان دستیار کارگردان، نرگس ویسی و فاطمه فلاحیان و مهدی کوثری یگانه ساخت دکور ، وحید عبداللهی طراحی لباس، فهیمه بختیاری کوشش صدا، فاطمه نوری و فاطمه فلاحیان نور نمایش« پدر بزرگ گم شده» را برعهده دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران