در حال بارگذاری ...
...

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان عنوان کرد

تولید 183 عنوان نمایش در استان همدان در سال 97

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان عنوان کرد

تولید 183 عنوان نمایش در استان همدان در سال 97

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در سال ۹۷ در مجموع ۱۸۳ عنوان نمایش در این استان تولید شده که شهر همدان  با ۱۰۴ عنوان نمایش در رتبه نخست ایستاده و شهر ملایر با ۲۴ عنوان در رتبه دوم و تویسرکان با ۱۳ عنوان نمایش در رتبه سوم و کبودرآهنگ قرار دارند.

به گزارش تئاتر همدان؛ احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همزمان با هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در سخنانی اظهار کرد: فرهنگ، مقدمه بخش‌های مختلف، در توسعه همه جانبه و توسعه پایدار است.

او با بیان اینکه هویت انسانی و هویت جامعه وابسته به فرهنگ است، خاطرنشان کرد: اگر نیاز است در بخش های زیربنایی جامعه تغییراتی حاصل شود، باید به بخش فرهنگ توجه کنیم.

احسانی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ١٥ وظیفه ذاتی برعهده دارد؛ گفت: تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌های فرهنگی و هنری، عدالت‌محوری را مد نظر قرار داده و در برگزاری برنامه‌های مختلف نگاه یکسانی به شهرستان‌های تابعه و مرکز استان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه گزارش آماری از روند اجرای برنامه‌های مختلف و برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای ارائه کرد که  در این گزارش و در سال 97 در مجموع استان  183 عنوان نمایش تولید شده است که شهر همدان  با 104 عنوان نمایش در رتبه نخست ایستاده است و شهر ملایر با 24 عنوان در رتبه دوم و  و تویسرکان با 13 عنوان نمایش در رتبه سوم و کبودرآهنگ و اسدآباد با 11 عنوان نمایش ، شهر نهاوند با 7 عنوان نمایش، شهر رزن با 6 عنوان نمایش و شهر بهار با 4 عنوان نمایش و فامنین با 3 عنوان نمایش در رتبه های بعدی تولید نمایش در استان همدان قرار دارند.