در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان عنوان کرد

تولید 183 عنوان نمایش در استان همدان در سال 97

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در سال ۹۷ در مجموع ۱۸۳ عنوان نمایش در این استان تولید شده که شهر همدان  با ۱۰۴ عنوان نمایش در رتبه نخست ایستاده و شهر ملایر با ۲۴ عنوان در رتبه دوم و تویسرکان با ۱۳ عنوان نمایش در رتبه سوم و کبودرآهنگ قرار دارند.

به گزارش تئاتر همدان؛ احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همزمان با هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در سخنانی اظهار کرد: فرهنگ، مقدمه بخش‌های مختلف، در توسعه همه جانبه و توسعه پایدار است.

او با بیان اینکه هویت انسانی و هویت جامعه وابسته به فرهنگ است، خاطرنشان کرد: اگر نیاز است در بخش های زیربنایی جامعه تغییراتی حاصل شود، باید به بخش فرهنگ توجه کنیم.

احسانی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ١٥ وظیفه ذاتی برعهده دارد؛ گفت: تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌های فرهنگی و هنری، عدالت‌محوری را مد نظر قرار داده و در برگزاری برنامه‌های مختلف نگاه یکسانی به شهرستان‌های تابعه و مرکز استان داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه گزارش آماری از روند اجرای برنامه‌های مختلف و برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای ارائه کرد که  در این گزارش و در سال 97 در مجموع استان  183 عنوان نمایش تولید شده است که شهر همدان  با 104 عنوان نمایش در رتبه نخست ایستاده است و شهر ملایر با 24 عنوان در رتبه دوم و  و تویسرکان با 13 عنوان نمایش در رتبه سوم و کبودرآهنگ و اسدآباد با 11 عنوان نمایش ، شهر نهاوند با 7 عنوان نمایش، شهر رزن با 6 عنوان نمایش و شهر بهار با 4 عنوان نمایش و فامنین با 3 عنوان نمایش در رتبه های بعدی تولید نمایش در استان همدان قرار دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران