در حال بارگذاری ...
در نهمین دوره همایش تئاتر« صاحبدلان»

نمایش «گورکن» در همدان به روی صحنه می‌رود

در فهرست اسامی آثار پذیرفته‌شده در نهمین دوره همایش سراسری تئاتر «صاحبدلان» چهار نمایش از شهر همدان حضور دارند که در ایام ماه صفر به روی صحنه خواهند رفت که نمایش «گورکن» به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی کیانوش بهروزپور از همدان دیده می‌شود.

به گزارش همدان تئاتر، در فهرست اسامی آثار پذیرفته‌شده در نهمین دوره همایش سراسری تئاتر «صاحبدلان» چهار نمایش از شهر همدان حضور دارند که در ایام ماه صفر به روی صحنه خواهند رفت که نمایش «گورکن» به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی کیانوش بهروزپور از همدان دیده می‌شود.

نمایش «گورکن» حکایت مردی از گروه اشقیاست که در واقعه کربلا حضور دارد اما پس از مرگش هیچ گورکنی جنازه او را به خاطر بی‌شرمانه‌ترین عملش یعنی ربودن گوشواره از گوش حضرت رقیه «س» برای دفن نمی‌پذیرد

مرتضی تحصیلی، کیانوش بهروزپور به‌عنوان بازیگر در نمایش «گورکن» حضور دارند و محمدحسن کوثری، محمد بهروزپور و رضا روان هم عوامل اجرای این نمایش هستند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران