در حال بارگذاری ...
با اعلام هیأت انتخاب بخش صحنه‌ای جشنواره مونولوگ دانشجویی «افرا»

سه نمایش از همدان انتخاب شد

۵۳ اثر پذیرفته شده در بخش مسابقه صحنه‌ای نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی آکادمی هنرهای اجرایی "افرا" معرفی شدند.

به گزارش همدان تئاتر، پس از بررسی هیأت انتخاب بخش صحنه‌ای جشنواره مونولوگ دانشجویی «افرا» متشکل از محمدامیر یاراحمدی، علی شمس و شهاب‌الدین حسین‌پور از میان ۲۵۶ متن رسیده از سراسر کشور، ۵۳ اثر پذیرفته‌شده این بخش برای راه‌یابی به مسابقه معرفی شدند که سه نمایش از همدان انتخاب شد.

 نمایش‌های «پانزده سال آینده» به کارگردانی سجاد قربانی و «دختر قزی خانوم» به کارگردانی فروزان حسینی و «صادق» به کارگردانی محمد روزبهانی از استان همدان در بین آثار راه‌یافته به بخش ارزیابی دیده می‌شود.

بازبینی‌های متون پذیرفته‌شده از ۲۰ تا ۲۵ مهر در پلتفرم افرا به‌صورت حضوری انجام می‌پذیرد و بر این اساس جهت سهولت در تمرین گروه‌های پذیرفته‌شده، آکادمی افرا پلاتوهای خود را با تخفیفات ویژه در اختیار گروه‌ها می‌گذارد. همچنین یادآور می‌شود، برگزیدگان بخش نمایشنامه‌نویسی روز اختتامیه معرفی می‌شوند.

نخستین جشنواره مونولوگ دانشجویی افرا از ۸ تا ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۸ در مجموعه نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو به دبیری داود نامور برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران