در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

جشنواره بیست و ششم با شعار «کودک، طبیعت و تئاتر» برگزار خواهد شد

 مجید قناد دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: «تلاش می‌کنیم باهم و یاری کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه و ارتباط مداوم با هنرمندان شاخص این استان، جشنواره خوبی در این دوره برگزار کنیم. »

به گزارش همدان تئاتر، مجید قناد دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: تلاش می‌کنیم باهم و یاری کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه و ارتباط مداوم با هنرمندان شاخص این استان، جشنواره خوبی در این دوره برگزار کنیم.

مجید قناد با تأکید بر اینکه توجه به نیاز مخاطب کودک و نوجوان اولویت اصلی برگزاری است جشنواره است، افزود: توجه به مضامین آموزشی و تربیتی کودکان و نوجوانان از دیگر موارد حائز اهمیت بوده و در انتخاب آثار هم به این نکته توجه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  جشنواره بیست‌وششم با شعار «کودک، طبیعت و تئاتر» برگزار خواهد شد؛ درواقع هدف از انتخاب این شعار برقراری پیوندی عمیق بین نسل آینده‌ساز کشور با محیط‌زیست و طبیعت است و در بخش‌های مختلف جشنواره هم به‌صورت ویژه به این موضوع پرداخته خواهد شد.

مجید قناد دبیر بیست‌وشش جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، بابیان اینکه بیش از سیصد اثر از هنرمندان بیست‌ونه استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است گفت:  تعداد آثار ارسالی به جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته رشد قابل‌توجهی دارد. در بخش کودک هشتادودو اثر، بخش نوجوان پنجاه اثر، بخش خیابانی شصت‌وشش اثر، بخش خردسال چهل‌وهشت اثر و در بخش نمایشنامه‌نویسی پنجاه‌وهفت اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که این آمار نسبت به دوره بیست‌وپنج حدود بیست درصد افزایش‌یافته است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران