در حال بارگذاری ...

انجمن هنرهای نمایشی استان همدان برای همکاری اطلاعیه صادر کرد

با واگذاری امور کمیته سالن‌ها و هنری بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به هنرمندان، روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با صدور اطلاعیه ای از هنرمندان استان جهت همکاری در امور کمیته سالن‌ها و هنری بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان دعوت کرد.

به گزارش همدان تئاتر، روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با صدور اطلاعیه ای از هنرمندان استان جهت همکاری در امور کمیته سالن‌ها و هنری بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان دعوت کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «بدین وسیله از هنرمندان تئاتر استان همدان جهت همکاری در کمیته‌های مدیریت سالن‌های نمایش و هنری بیست و ششمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان دعوت به عمل می‌آورد.

علاقمندان و متقاضیان تا پایان مهرماه با در دست داشتن تصویر کارت ملی و یک قطعه عکس به صورت حضوری با هماهنگی محمود غفاری مراجعه نمایند.بدیهی است تاریخ ثبت‌نام متقاضی و حسن سابقه در سنوات قبل اولویت افراد را تعیین می‌نماید.»




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران