در حال بارگذاری ...
در بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

نمایش «هر کی توی دنیا یه شکل و رنگی داره» از همدان انتخاب شد

هیأت انتخاب بخش مسابقه تئاتر خردسال متشکل از؛ مجتبی کاظمی کارگردان و بازیگر از تهران، فرهاد لباسی کارگردان و بازیگر از همدان و نگار نادری کارگردان و پژوهشگر تئاتر از لاهیجان با بررسی آثار راه‌یافته به این بخش هشت نمایش را برای حضور در جشنواره معرفی کردند.

به گزارش همدان تئاتر، هیأت انتخاب بخش مسابقه تئاتر خردسال متشکل از؛ مجتبی کاظمی کارگردان و بازیگر از تهران، فرهاد لباسی کارگردان و بازیگر از همدان و نگار نادری کارگردان و پژوهشگر تئاتر از لاهیجان با بررسی آثار راه‌یافته به این بخش هشت نمایش را برای حضور در جشنواره معرفی کردند.

بر این اساس نمایش «هر کی توی دنیا یه شکل و رنگی داره» به کارگردانی حامد ترابی از همدان در بین آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان دیده می‌شود.

نمایش «هر کی توی دنیا یه شکل و رنگی داره» با طرحی از آراد ترابی و به نویسندگی و کارگردانی حامد ترابی و به آهنگسازی رضا عباسی است؛ که درباره مسخره کردن و مسخره شدن می‌باشد. در نمایش «هر کی توی دنیا یه شکل و رنگی داره» حامد ترابی و اراد ترابی به‌عنوان بازیگر و زهره جلیلی و راضیه پاشایی به‌عنوان طراح صحنه حضور دارند. محمد بنی اردلان، سبحان ترابی، پارسا صوفیان، نیکان ترابی به‌عنوان نوازندگان و دستیار کارگردان هم بر عهده بهنام فراهانی است.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری مجید قناد و با شعار کودک، تئاتر، طبیعت» از روز ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری برگزار در همدان می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران