در حال بارگذاری ...
در روز دوم نهمین همایش تئاتر عاشورائیان استان همدان

نمایش «کیست مرا یاری کند» در همدان به روی صحنه رفت

در روز دوم نهمین همایش تئاتر عاشورائیان استان همدان،  نمایش «کیست مرا یاری کند» به نویسندگی رضا باغبان و کارگردانی بهرام حاج علی‌اکبری کاری از گروه نمایشی عرفان از شهرستان ملایراز ۲۹ مهرماه ساعت ۱۸ در تئاتر شهر همدان  به روی صحنه  رفت.

به گزارش همدان تئاتر، در روز دوم نهمین همایش تئاتر عاشورائیان استان همدان،  نمایش «کیست مرا یاری کند» به نویسندگی رضا باغبان و کارگردانی بهرام حاج علی‌اکبری کاری از گروه نمایشی عرفان از شهرستان ملایراز ۲۹ مهرماه ساعت ۱۸ در تئاتر شهر همدان  به روی صحنه  رفت.

پدری دنبال پسرش که در هشت سال دفاع مقدس مفقودالاثر شده و سی سال است که هر اربعین نذرشان را ادا می‌کنند تا این‌که...این خلاصه نمایش «کیست مرا یاری کند» است

علی آقا نوری، محمود محمودی، سپیده ولی زاده، شیرین کرمی، مرجان سعدی، مبینا خانی و رضا باغبان به‌عنوان بازیگر در نمایش «کیست مرا یاری کند» حضور دارند. فاطمه خورسند، ندا بزین و سبحان صالحی نیز به‌عنوان عوامل اجرایی در این نمایش حضور دارند.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران