در حال بارگذاری ...
سید سعید شاهرخی استاندار همدان در گفت‌وگو با تئاترهمدان عنوان کرد؛

ظرفیت‌های بزرگی در استان همدان برای برگزاری جشنواره‌ها وجود دارد

سید سعید شاهرخی استاندار همدان معتقد است؛ شعار «کودک، طبیعت و تئاتر» برای بیست و ششمین جشنواره کودک و نوجوان همدان شعار بسیار خوبی است و به‌طورقطع همه از این شعار بهره خواهند گرفت زیرا طبیعت از دغدغه‌های همه ما است.

 

سید سعید شاهرخی استاندار همدان در گفت وگو خبرنگار تئاتر همدان بابیان اینکه استان همدان به‌عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، همواره شایستگی خود را در میزبانی از رویدادهای فرهنگی، هنری و ملی و بین الملی به اثبات رسانده، اظهار کرد: ظرفیت‌های بزرگی در استان همدان برای برگزاری جشنواره‌ها وجود دارد و برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان به مدت ۲۰ دوره باعث شده که جشنواره به نام همدان ثبت شود.

استاندار همدان افزود: شعار «کودک، طبیعت و تئاتر» شعار بسیار خوبی است و به‌طورقطع همه از این شعار بهره خواهند گرفت زیرا طبیعت از دغدغه‌های همه ما به شمار می‌رود.

او تصریح کرد: درگیر کردن کودکان و نوجوانان اقشار آسیب‌پذیر اقدامی پسندیده است که در جشنواره موردتوجه قرارگرفته است.

شاهرخی با بیان اینکه شعار همدان توسعه گردشگری است، خاطرنشان کرد: ما از فرصت برگزاری جشنواره برای تحقق این شعار و توسعه گردشگری در استان استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه انتظار داریم که جشنواره آبرومند برگزار شود، تصریح کرد: اعتبارات لازم فرهنگی برای اجرای برنامه‌ها اختصاص خواهد یافت که امیدواریم با برنامه‌ریزی هزینه شود.

بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری مجید قناد از روز ۱۶ تا ۲۱ آبان‌ماه جاری به میزبانی همدان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران