در حال بارگذاری ...
از شنبیه 11 آبان ماه

آغاز پیش‌فروش بلیت‌‌ جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

نمایش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در سالن اصلی، پلاتو بوعلی و پلاتو عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا، سالن اصلی و پلاتو مجموعه تئاتر شهر همدان «مجتمع شهید آوینی»، تالار فجر و تالار مهدیه همدان روی صحنه می‌رود. اجرای نمایش‌ها در نوبت صبح مخصوص دانش‌آموزان و رایگان است و بلیت‌فروشی تنها برای اجرای نمایش‌ها در دو سانس ۱۵ و ۱۷:۳۰ انجام می‌شود.

به گزارش همدان تئاتر،  پیشفروش بلیت‌ های اجرای مجموع ۲۴ نمایش بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، از شنبه ۱۱ آبان‌ماه ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

نمایش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در سالن اصلی، پلاتو بوعلی و پلاتو عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا، سالن اصلی و پلاتو مجموعه تئاتر شهر همدان «مجتمع شهید آوینی»، تالار فجر و تالار مهدیه همدان روی صحنه می‌رود.
اجرای نمایش‌ها در نوبت صبح مخصوص دانش‌آموزان و رایگان است و بلیت‌فروشی تنها برای اجرای نمایش‌ها در دو سانس ۱۵ و ۱۷:30 انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.tiwall.com در بخش بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان با مشاهده جدول نمایش‌ها، نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان از ۱۶ تا ۲۱ آبان‌ماه میزبان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران