در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:

شادپیمایی جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان همدانی برگزار می شود

آیین افتتاحیه و شاد پیمایی جشنواره ۱۶ آبان ماه در هشت بخش در پیاده راه بوعلی برگزار خواهد شد که زمان تجمع مخاطبان ساعت ۱۴: ۳۰ پیش‌بینی‌شده که تقاضا می‌شود آموزش‌وپرورش تبلیغات لازم را برای حضور دانش‌آموزان را در آیین افتتاحیه داشته باشد.

به گزارش همدان تئاتر، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اعلام اینکه ۳۰ مربی تئاتر و ۴۵ دانش‌آموز فعال این عرصه از استان‌های مختلف در این دوره از جشنواره حضور خواهند داشت گفت: ظرفیت سالن‌ها و بخش‌های مختلف جشنواره به آموزش‌وپرورش اعلام خواهد شد که کودکان و نوجوانان دانش‌آموز هماهنگ با گروه سنی نمایش‌ها در سالن‌ها حضور یابند. محمدرضا جوادی افزود: انتظار می‌رود که آموزش‌وپرورش در نحوه حضور بازدیدکنندگان در سالن‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

احمدرضا احسانی بابیان اینکه تقسیم‌بندی سالن‌ها بین مدارس ناحیه یک و دو مشخص‌شده است، یادآور شد: تلاش ما این است دانش‌آموزان بتوانند از نمایش‌ها بازدید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، بابیان اینکه چند سانس در سالن‌های اصلی مجتمع شهید آوینی، بوعلی، تالار فجر و کانون مهدیه به حضور دانش‌آموزان اختصاص‌یافته است، یادآور شد: با توجه به اینکه کارگردانان انتظار دارند که گروه سنی مخاطبان با موضوع نمایش‌ها هماهنگ باشد، آموزش‌وپرورش در انتخاب حضور کودکان و نوجوانان دقت‌نظر لازم را داشته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه و شاد پیمایی جشنواره ۱۶ آبان ماه در هشت بخش در پیاده راه بوعلی برگزار خواهد شد که زمان تجمع مخاطبان ساعت ۱۴: ۳۰ پیش‌بینی‌شده که تقاضا می‌شود آموزش‌وپرورش تبلیغات لازم را برای حضور دانش‌آموزان را در آیین افتتاحیه داشته باشد.

احسانی در پایان گفت: سازمان محیط‌زیست، حوزه هنری، مرکز ملی اسیتیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره بیست و ششم جوایزی ویژه را برای گروه‌های برگزیده جشنواره در نظر گرفته‌اند.
بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران