در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان:

مدیریت سالن های تئاتر به هنرمندان تئاتر واگذار شد

در این دوره از جشنواره، ۹ سالن پیش‌بینی‌شده که هفت سالن برای اجرای نمایش و دو سالن برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی است. امسال قرار است صندلی‌های سالن‌ها شماره‌گذاری شده و بلیت‌فروشی صورت اینترنتی صورت بگیرد. در این دوره از جشنواره ۳۰ نفر از بانوان و آقایان هنرمند استان همدان، مسئولیت امور سالن‌ها را بر عهده‌دارند.

به گزارش همدان تئاتر، کیانوش بهروز پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان گفت: در این دوره جشنواره، هنرمندان همدان در دو کمیته امور هنری و سالن‌های فعالیت دارند.

کیانوش بهروز پور بابیان اینکه انجمن هنرهای نمایشی استان، مسئولیت کمیته امور هنری و سالن‌ها را بر عهده دارد، اظهار کرد: در این دوره از جشنواره، ۹ سالن پیش‌بینی‌شده که هفت سالن برای اجرای نمایش و دو سالن برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی است. امسال قرار است صندلی‌های سالن‌ها شماره‌گذاری شده و بلیت‌فروشی صورت اینترنتی صورت بگیرد. در این دوره از جشنواره ۳۰ نفر از بانوان و آقایان هنرمند استان همدان، مسئولیت امور سالن‌ها را بر عهده‌دارند.

کیانوش بهروز پور که مسوول کمیته امور هنری و سالن‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان است گفت: کارگاه تخصصی ویژه کارگردان‌هایی که آثارشان به بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه‌یافته است از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه ۱۲ تا ۱۴ آبان ۱۳۹۸ در سالن آسمان مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

صبح‌ها سینا ییلاق‌بیگلی، زهرا صبری و سامی صالحی از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها نیز سورن والنت کارگردان دانمارکی از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به‌عنوان مدرس حضور خواهند داشت.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از۱۶ الی ۲۱ آبان ماه به دبیری مجید قناد در شهر همدان برگزار می شود




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران