در حال بارگذاری ...
همزمان با با بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان همدان

کارگاه های آموزشی در همدان برگزار می‌شود

کارگاه «بازیگری در تئاتر کودک و نوجوان»، «بازیگری با استفاده از تکنیک‌های انگیزشی از طریق بداهه‌گویی»، «تئاتر فیزیکال (ارتباط ذهن و جسم)»، «آموزش، کاردستی، بازی و خلاقیت» و«خلاقیت در کارگردانی» در همدان برگزار می شود

به گزارش همدان تئاتر،  همزمان با آغاز جشنواره در روز ۱۶ آبان‌ماه، کارگاه‌های تخصصی برگزار خواهد شد، کارگاه «بازیگری در تئاتر کودک و نوجوان» با تدریس حامد سقالیان، پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار می‌شود.

در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه ۱۷، ۱۸، ۱۹ آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲، برگزاری کارگاه «بازیگری با استفاده از تکنیک‌های انگیزشی از طریق بداهه‌گویی» با تدریس جان ساماها از استرالیا در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل حفاظت از محیط زیست استان همدان پیش‌بینی‌شده است.

مبحث«تئاتر فیزیکال (ارتباط ذهن و جسم)» توسط پائولو مدرس ایتالیایی از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه ۱۷، ۱۸ و ۱۹ آبان‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدریس می‌شود.

کارگاه «آموزش، کاردستی، بازی و خلاقیت» با تدریس نیمرا از ایتالیا در روزهای شنبه ۱۸ آبان‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ عصر در محل کانون و یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ویژه مخاطبان ۱۸ ساله جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیش‌بینی شده است.

کارگاه «خلاقیت در کارگردانی» با تدریس زهرا صبوری برای مربیان و نوجوانان از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ آبان‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

شنبه و دوشنبه ۱۸ و ۲۰ آبان نیز نشست‌های شبانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ساعت ۲۱ تا ۲۴ شب در سالن سینما تئاتر کانون میزبان هنرمندان حاضر در جشنواره است.

علاقمندان به حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند با شماره ۹۱۸۷۰۴۲۷۷۰ (روح الله صالحی) تماس بگیرند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه با دبیری مجید قناد در همدان برگزار می‌شود

 

 




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران