در حال بارگذاری ...
قائم‌مقام رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

سه هزار و پانصد صندلی برای تماشای تئاتر در استان همدان وجود دارد

ظرفیت سالن‌های نمایش در شهر همدان در ایام جشنواره به یک هزار و ۵۰۸ صندلی می‌رسد که با احتساب سالن‌های هشت شهرستان استان به بیش از سه هزار و ۵۰۰ صندلی خواهد رسید.

به گزارش همدان تئاتر، محمدرضا جوادیقائم‌مقام رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛با بیان اینکه نمایش‌های جشنواره بیست و ششم در هفت سالن در سطح شهر همدان اجرا خواهد شد، اظهار کرد: ظرفیت سالن‌های نمایش در شهر همدان در ایام جشنواره به یک هزار و ۵۰۸ صندلی می‌رسد که با احتساب سالن‌های هشت شهرستان استان به بیش از سه هزار و ۵۰۰ صندلی خواهد رسید.

وی ادامه داد: سالن اصلی مجتمع بوعلی با ۵۰۰ صندلی، سالن پلاتوی این مجتمع با ۷۰ صندلی و پلاتوی عبادی با ظرفیت ۴۰ صندلی میزبان تماشاچیان تئاتر خواهد بود.

جوادی همچنین تصریح کرد: ظرفیت تالار فجر ۲۲۹ نفر، کانون مهدیه ۲۶۴ نفر، سالن اصلی مجتمع شهید آوینی ۲۳۶ نفر، سالن پلاتوی این مجتمع ۷۹ نفر و سالن آمفی‌تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ۹۰ نفر است.

وی در ادامه یادآور شد: کارگاه‌های آموزشی جشنواره بیست و ششم در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سالن آمفی تئاتر اداره کل محیط زیست برگزار خواهد شد.

جوادی با بیان اینکه نمایش‌ها در هشت سالن در هشت شهرستان استان نیز اجرا می شود، گفت: ظرفیت تقریبی هریک از این سالن‌ها به ۲۵۰ نفر می‌رسد. 

قائم‌مقام رئیس جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به بلیت‌فروشی الکترونیکی این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: اجرای نوبت صبح نمایش‌ها به دانش‌آموزان مدارس نواحی همدان اختصاص دارد و سالن‌ها در نوبت بعدازظهر میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان خواهند بود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نمایش‌های بخش‌های کودک، نوجوان و بین‌الملل در سه سانس ۱۰:۳۰ صبح و ۱۵ و ۱۷ بعداز ظهر و بخش خردسال در سانس‌های ۱۰ و ۱۱ صبح و همچنین ۱۵ و ۱۷ بعداز ظهر اجرا خواهد شد.

جوادی خاطرنشان کرد: بخشی از نمایش‌های بخش خردسال در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و بخشی دیگر در پلاتو عبادی به اجرا درخواهد آمد.




نظرات کاربران