در حال بارگذاری ...
در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک ونوجوان همدان

نمایش «بادبادک» در شهر فامنین روی صحنه می رود

در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایش «بادبادک» به نویسندگی و کارگردانی محمد فرجی از۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ساعت  ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه شهید مطهری، سالن شهدای گمنام شهر فامنین بر روی صحنه  می رود.

به گزارش همدان تئاتر، در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایش «بادبادک» به نویسندگی و کارگردانی محمد فرجی از۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ساعت  ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه شهید مطهری، سالن شهدای گمنام شهر فامنین بر روی صحنه  می رود.

داستان این نمایش درباره یک کودک است که بادبادک خود را گم می کند و به دنبال آن می رود و در داستانی موازی پیرمرد باغبانی، داستان بادبادک خود را که سال ها پیش گم کرده است را می گوید

مهدیه بختیاری، خاطره سازجینی، آی سودا ساعدی، علی منافی، مریم کرم‌زاده و صبا شاوه ای به عنوان بازیگر در نمایش« بادبادک» حضور دارند و اجرای دکور، بهروز اصلانی و طراح صحنه نیز معصومه رضایی راد است.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران