در حال بارگذاری ...
در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

نمایش «سیرک سیار» در ملایر به صحنه می رود

در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نمایش «سیرک سیار» نوشته ی اوراندهریس و ترجمه ی سیدحسین فدایی حسین  وکارگردانی فرزادلباسی و اهنگساز:محمدمهدی فتحی روز شنبه ۱۸ آبان ساعت ۱۰  در مرکز آموزش ملایر  به روی صحنه می رود.

به گزارش همدان تئاتر، در بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نمایش «سیرک سیار» نوشته ی اوراندهریس و ترجمه ی سیدحسین فدایی حسین  وکارگردانی فرزادلباسی و اهنگساز:محمدمهدی فتحی روز شنبه 18 آبان ساعت 10  در مرکز آموزش ملایر  به روی صحنه می رود.

پسر بچه ای به نام جان با پدربزرگش همیشه به دیدن «سیرک سیار» میروند ،جانی دلش میخواهد او هم وارد سیرک شود و عضو انجا شود اما مادربزرگش  اجازه نمی دهد که او در سیرک بماند تا این که جانی یک روز اتفاقی وارد صندوق حیوان سیرک شده و به شهر دیگری  می رود و آن جا با دختری به نام کتی آشنا می شود او به جانی کمک می کند تا در سیرک کار کند و در نهایت جانی در سیرک می ماند و مادر بزرگ  اش را راضی می‌کند.

 بابک ابراهیمی، پگاه معصومی، امیدنوعی شاد، پوریا دژپور،سیدامیرحسین فاطمی ،نعیمه حامیان، امین فعله گری، سپهرغفاری، امیرحسین ترابی، سهیل فرحناکی، میلاد ترکمان و حسین قاسمی، باران قاسمی به عنوان بازیگر حضور دارند.

پگاه معصومی به عنوان دستیار کارگردان،  مشاورکارگردان: فرهادلباسی مشاور کارگردان وفاطمه بابایی منشی صحنه و نورپرداز و نگین پویا افکت و سپهر غفاری مدیر صحنه، قاسم بهرام لو  و هانیه آیینی و فاطیما نظری گریم  و پگاه معصومی طراح لباس و ژیلا امیریان دوخت لباس نمایش «سیرک سیار» را برعهده دارند.

یست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری مجید قناد از ۱۶ تا ۲۱ آبان‌ماه به میزبانی شهر همدان برگزار می شود




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران