در حال بارگذاری ...
یک پیشکسوت همدانی:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آبروی همدان است

مهدی چایانی مرشد صاحب نام همدانی معتقد است که فرهنگ و هنر در جامعه باید از بودجه بالایی برخوردار باشد؛ زیرا هر جامعه‌ای که فرهنگ و هنر والایی داشته باشد، امنیت و روابط اجتماعی بهتری دارد.

به گزارش تئاتر همدان، مهدی چایانی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ای هنری مختص کودک و نوجوان اقدامی قابل توجه است، اظهار کرد: هنرمندان از شهرها، استانها و کشورهای مختلف در همدان گردهم می‌آیند و در این گردهمایی، تبادل افکار و فرهنگ صورت می‌گیرد.

مرشد صاحب نام همدانی با تأکید بر اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در ارتقاء سطح فرهنگ و هنر مؤثر بوده است، یادآور شد: خوشبختانه در سال‌های قبل، استقبال از جشنواره پررنگ بوده و این استقبال، نشان می‌دهد که مردم با تئاتر ارتباطی اثرگذار برقرار می کنند.

چایانی معتقد است که فرهنگ و هنر در جامعه باید از بودجه بالایی برخوردار باشد؛ زیرا هر جامعه‌ای که فرهنگ و هنر والایی داشته باشد، امنیت و روابط اجتماعی بهتری دارد.

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه هنرمندان همدانی در جشنواره‌ها موفق حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جشنواره تأثیر خود را بر رشد هنرمندان داشته و باعث شده که در دیگر جشنواره‌ها نیز جوایزی را کسب کنند.

او با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آبروی شهر و استان است، گفت: باید علاوه بر ایام جشنواره در طول سال نیز به تئاتر پرداخت.

چایانی همچنین تصریح کرد: برگزاری جشنواره باعث شده که جمع زیادی از هنرمندان به تئاتر کودک و نوجوان روی بیاورند.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مجید قناد از 16 تا 21 آبان‌ماه در همدان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران