در حال بارگذاری ...
در روز سوم جشنواره بیست وششم کودک ونوجوان

اعضای ستاد برگزاری جشنواره تئاتر کودک از مرکز خیریه «گل‌های نسیم» بازدید کردند

اعضای ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از مرکز خیریه «گل‌های نسیم» بازدید کردند.رئیس جشنواره و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این بازدید گفت: در طول سال نمایش‌های متعددی در همدان اجرا می‌شود و این آمادگی وجود دارد سهمیه‌ای نیز برای کودکان و نوجوانان این مرکز  جهت دیدن نمایش‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش همدان تئاتر،  اعضای ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از مرکز خیریه «گل‌های نسیم» بازدید کردند.رئیس جشنواره و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این بازدید گفت: در طول سال نمایش‌های متعددی در همدان اجرا می‌شود و این آمادگی وجود دارد سهمیه‌ای نیز برای کودکان و نوجوانان این مرکز  جهت دیدن نمایش‌ها در نظر گرفته شود.

احمدرضا احسانی افزود: در راستای افزایش سطح آگاهی کودکان، کتاب‌هایی نیز توسط این اداره کل برای تکمیل کتابخانه مرکز اهدا خواهد شد.

او همچنین تصریح کرد: وظیفه ما این است که در تمام طول سال، کنار مجموعه‌های زیرنظر بهزیستی باشیم و این بازدید نیز در راستای عمل به همین وظیفه انجام شد.

احسانی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده که در ایام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، کودکان این مرکز در سالن‌ها حضور یابند و از نمایش‌ها دیدن کنند.

این مرکز از ۱۲ سال پیش محل نگهداری کودکان است که در حال حاضر سرپرستی ۲۷دختر ۸ تا ۲۲ ساله را بر عهده دارد.

در این مراسم هدایایی نیز توسط ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر به کودکان و نوجوانان این مرکز اهدا شد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» تا ۲۱ آبان‌ماه در همدان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

درخشش «نگار» در جشنواره ملی میراث فرهنگی

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در همدان، گروه نمایش «نگار» از شهرستان ملایر در دومین جشنواره ملی میراث فرهنگی در بخش تئاتر عمارت حضور یافت. در این جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش  «نگار» ...

|

نظرات کاربران